Om een goed beeld te krijgen van die informatiebehoefte van leerlingen, voeren University Colleges van de gezamenlijke universiteiten een korte survey uit. Wil je deze vragenlijst delen met leerlingen uit de klassen 4 t/m 6 van havo en vwo?

De informatiebehoefte van jullie leerlingen staat centraal in de voorlichtingsactiviteiten van universiteiten. Om een goed beeld te krijgen van die informatiebehoefte en de toekomstige producten daar nog meer op af te stemmen, willen de University Colleges van de gezamenlijke universiteiten een korte survey uitvoeren. Wil je deze vragenlijst delen met leerlingen uit de klassen 4 t/m 6 van havo en vwo? De leerlingen die de vragenlijst invullen, kunnen een waardebon winnen. Insturen kan tot uiterlijk 15 juli.

We hopen dat je hieraan wilt en kunt meewerken. Heb je nog vragen, laat het ons gerust weten via een reply naar info@auc.nl  Alvast hartelijk dank!

Hieronder een tekst die te gebruiken is om door te sturen aan de leerlingen:

Hoi!

Wil jij kans maken op een Pathé waardebon? Doe dan mee aan ons onderzoek! Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een groep Nederlandse universiteiten. We willen te weten komen hoe jij tegen bepaalde opleidingen aan kijkt. Er zijn geen goede of foute antwoorden!

Invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 8 minuten en is volledig anoniem. Met jouw deelname help je ons enorm in het vormgeven van ons onderwijsaanbod en de studievoorlichting. Meedoen kan tot uiterlijk 15 juli.