Nu door de situatie met het Corona virus de Bachelordag en Proefstuderen nier door konden gaan, heeft de UvA verschillende vormen van online voorlichting opgezet.

Hieronder vind je een aantal mogelijkheden, met name voor 6vwo, om online voorlichting te vinden. Naast registraties van de rondes van de Bachelordag zijn er chatsessies met studenten, kunnen leerlingen via Insragram vragen stellen en wordt er binnenkort Proefstuderen-online aangeboden.

Bachelordag-online

Op deze pagina vind je video-opnames van informatierondes van verschillende opleidingen. Ook zijn er op de opleidingspagina's zelf korte video's te zien over het programma. Kijk hier voor de voorlichtingsrondes.

instragram account @uva_bachelor

Staat je opleiding er (nog) niet bij? We breiden het steeds verder uit, dus volg ons en check het regelmatig.

Student voor een Dag – Online (Meelopen)

Meer informatie.

Online Proefstuderen
Binnenkort kunnen 6 vwo-ers zich aanmelden voor Online Proefstuderen, waarbij je online kennis kunt maken met de inhoud van een opleiding. De opzet verschilt per opleiding, en loopt uiteen van het online bekijken van een college, het bestuderen van een tekst, het maken van een opdracht, en het chatten met een voorlichter. Online Proefstuderen zal plaatsvinden vanaf eind april tot medio mei. Meer informatie.