Zomerschool voor eerste generatie studenten 19, 20 en 21 augustus 2020
Get Ready deelnemers 2019

Get Ready zomerprogramma: 19, 20 en 21 augustus

In september 2020 starten veel nieuwe studenten: het begin van een hele nieuwe fase in hun leven. Spannend natuurlijk, vooral als ze de eerste zijn in hun familie die gaan studeren. Om alvast thuis te raken op de UvA en goed voorbereid te starten , biedt de UvA het driedaagse online zomerprogramma Get Ready.

Met Get Ready halen studenten het beste uit henzelf en hun studie en maken ze alvast kennis met de UvA en medestudenten. Naast workshops en trainingen is er ook tijd en ruimte voor sociale activiteiten en vertellen ouderejaarsstudenten over hun ervaringen met studeren en de beste tips and tricks.

De aanmelding is nu geopend.